Parche 1.13 para D2
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Parche 1.13 para D2
Sacado de http://www.d2mantix.com/
En los foros oficiales de Bnet, hay un post creado por un poster oficial de blizzard, donde pide sugerencias para el parche 1.13, que supuestamente está en desarrollo...
Acá el post [url=http://forums.battle.net/thread.html?to ... 1&sid=3000]http://forums.battle.net/thread.html?to ... 1&sid=3000[/url]
Visto lo visto, y dado que es un parche, no creo que tarden mucho en desarrollar esta nueva versión, que supongo (SOLO SON SUPOSICIONES MIAS) que vendrá acompañado de un reset de ladder...
Según los pocos posts que he leido, las sugerencias que mas se repiten son:
En los foros oficiales de Bnet, hay un post creado por un poster oficial de blizzard, donde pide sugerencias para el parche 1.13, que supuestamente está en desarrollo...
Acá el post [url=http://forums.battle.net/thread.html?to ... 1&sid=3000]http://forums.battle.net/thread.html?to ... 1&sid=3000[/url]
Visto lo visto, y dado que es un parche, no creo que tarden mucho en desarrollar esta nueva versión, que supongo (SOLO SON SUPOSICIONES MIAS) que vendrá acompañado de un reset de ladder...
Según los pocos posts que he leido, las sugerencias que mas se repiten son:
- La de un alijo compartido para poder auto mulearse
- Eliminacion total de Hacks, en mayor parte las quejas son de los jugadores de HC, quejandose del TPPK (hack que usan para hacer PK)..
- Quitar el teletransporte de la RW enigma (cosa que personalmente, veo dificil)
- Rebalancear los personajes
- Quitar poder al Hammerdin
- Corregir los hechizos que provocan lag y que se caiga la partida
- Nuevos unicos y Rw's
... y mucho mas... Pero claro, son solo sugerencias, de ahi a que las tomen en cuenta.....
Lo cierto es que la nueva version está en desarrollo, y es muy probable que venga acompañada, como cada cambio de version, con un reset de ladder.
Vander- Cantidad de envíos : 1138
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Re: Parche 1.13 para D2
¿Todavía apuestan al diablo 2???????
Que hagan más powa al druida de animalitos.
Que hagan más powa al druida de animalitos.
Bishop- Acérrimo lingüista
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Localización : Escuchando a Dean Reed
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
Sí, leí algo al respecto. No creo que le den mucha bola a la gente, pero bueh.
Re: Parche 1.13 para D2
Me parece que se les debe estar alargando demasiado el desarrollo del D3 y largan un parche para mantener entretenidos a los viciosos.
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
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Re: Parche 1.13 para D2
Ojalá saquen al necro, ni para mochi sirve.
Bishop- Acérrimo lingüista
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Localización : Escuchando a Dean Reed
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
ojala que saquen la torcha, es una mentira total.
a y las rw
suerte
a y las rw
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Leandro- Intendente de la comuna
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Re: Parche 1.13 para D2
que vuelva la 1.09d !
Hanzo- Xeneixe
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Re: Parche 1.13 para D2
Reset de la Ladder y Parche 1.13 para fin de abril.
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=16474108701&sid=3000
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=16474108701&sid=3000
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
CHAN!!!
A ver ese link, quiero saber que poronga esta pensando hacer blizzard ahora -.-"
Saludos Az!
A ver ese link, quiero saber que poronga esta pensando hacer blizzard ahora -.-"
Saludos Az!
Azrael- DramaQueen Az!
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Localización : Caballito
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Re: Parche 1.13 para D2
Yo no sigo jugando D2 ... pero me interesa ver que tiene el parche, si llegara a tener algo interesante quizas me haga algún personaje para despedir al D2 antes de la entrada del D3
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
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Re: Parche 1.13 para D2
Nah, yo ya me despedí del D2. De hecho, en un momento necesité liberar espacio y cagó fuego (junto con el warcraft 3). Si me decís que hacemos una reunión y vamos a algún cyber, me prendo a boludear, pero empezar de nuevo no.
Re: Parche 1.13 para D2
Vamos a ver que trae el Parche 1.13
Capaz que es una pavada, pero capaz que quieren probar algunas cosas del D3
Veremos, hay que esperar.
Capaz que es una pavada, pero capaz que quieren probar algunas cosas del D3
Veremos, hay que esperar.
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
Hellspawn escribió:¿Seguís jugando D2?
Si, de hecho, organizo torneos, miro denuncias, pruebo third party`s para ver si se pueden permitir (Como el C3P0), mantengo el registro de clanes (Bah, hasta que 3DG staff me rompio el panel de administracion mantenia el registro) y aparte de todo eso, tambien juego .
Quiero una arena para poder duelear tranquilo, son inbancable los pocitos del orto y los boxes :@.
Saludos Az!
Azrael- DramaQueen Az!
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Localización : Caballito
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
Para mi que sacan este patch para ver que es lo quiere la gente y asi implementarlo en el D3 de entrada.
Martín- Viendo si llueven ranas
- Cantidad de envíos : 1846
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
¿Pero hay algo sustancialmente novedoso como para pensar que es enfocado hacia D3? Porque, si vamos al caso, ni en prebeta está el D3..
Re: Parche 1.13 para D2
Noticias de Blizzard referentes al Prache 1.13
Bashiok: So yeah, we’re still working on the patch. It’s coming along really well. We’re getting there. I can’t give an estimate or date, we’re expecting there to be a good amount of testing required due to the types of changes being made. We want to take our time and put out a solid patch, and that means we don’t have a release date right now.
Some exciting news - and it also may be some comfort - due to the types of changes we’re making we will be offering the Diablo II 1.13 patch for testing and feedback on a test realm before its release. We’ll have more information about how you’ll be able to help test it in the coming weeks.
Teniendo en cuenta lo que dice puede que haya algunos cambios interesantes, y no solo corrección de errores.
Bashiok: So yeah, we’re still working on the patch. It’s coming along really well. We’re getting there. I can’t give an estimate or date, we’re expecting there to be a good amount of testing required due to the types of changes being made. We want to take our time and put out a solid patch, and that means we don’t have a release date right now.
Some exciting news - and it also may be some comfort - due to the types of changes we’re making we will be offering the Diablo II 1.13 patch for testing and feedback on a test realm before its release. We’ll have more information about how you’ll be able to help test it in the coming weeks.
Teniendo en cuenta lo que dice puede que haya algunos cambios interesantes, y no solo corrección de errores.
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
Me fui una semana a la costa y en un locutorio me puse un toque con el D2.. Juro que, a sabiendas de que sale el patch 1.13, estuve tentado un rato de volver a poner el D2 y jugarlo en single player. Creo que ya se me pasó.
Re: Parche 1.13 para D2
No confio en blizzard y sus cambios magicos y abundantes despues de la 1.12a -.-!
Ojala me equivoque.
Saludos Az!
Ojala me equivoque.
Saludos Az!
Azrael- DramaQueen Az!
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Re: Parche 1.13 para D2
Parece que ya está "a prueba" el parche 1.13 del D2 en Blizzard.
Vander- Cantidad de envíos : 1138
Localización : En viaje a Marte
Fecha de inscripción : 23/11/2007
Re: Parche 1.13 para D2
segun un flaco en d3games (enrokikeuy)
Finalmente, luego de una laaaaaarga espera, se levantó el Public Test Realm de Diablo II v 1.13 . Como el nombre lo indica, es un servidor para probar el nuevo parche y reportar posibles bugs.
Edit: No está de mas aclarar que esto es para los servidores oficiales de bnet, pero que probablemente, en algún momento lo veamos aquí en 3dg. Tampoco está de mas decir que lo de probablemente , en algún momento, es una opinión mia, que ningún administrador hablo en ningún momento acerca del parche 1.13 (asi que no empiecen a armar threads como: cuándo es el reset? - cuándo empezamos a jugar la versión nueva? etc , etc , etc. )
Aca el changelog en inglés del nuevo parche:
- Patch 1.13
--------------------------------------------------------------------------
A new Mystery has been revealed!
- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again,
that a series of new and challenging tests await you! The answer lies
within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil
to the Throne of Destruction...
Major Bugs
- Fixed an item dupe bug.
- Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater.
Minor Bugs
- Uber Mephisto now checks for both Uber Baal and Uber Diablo to be killed before spawning summoned minions (Before he would only check for Uber Baal).
- The game will no longer stop and then restart the game music after the window loses and then regains focus.
- Fixed an issue where the game window would minimize when running in windowed mode when it lost focus.
- Fixed an issue where the game window wouldn't center properly when it was created.
Specific changes/improvements
- Respecialization is now possible! Completing the 'Den of Evil' quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
- Increased the drop rate of high runes.
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
- Some rare drop items now have an orange color. i.e. Runes and items required for Uber Tristam.
- Modified the gold bank limit to be a flat cap not bound by level.
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Removed the requirements to create a hardcore character.
- Greatly reduced the explosion damage dealt by Fire Enchanted monsters.
- Uber Mephisto and Uber Baal's summoned minions no longer give experience.
- Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.
- Hellfire Torch Firestorm proc rate has been reduced to 5%.
- Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
- When creating a single player game, pressing the 'Enter' key now automatically creates a Hell difficulty game if possible.
- When creating a game, each difficulty button is now bound to a unique key: Normal 'R', Nightmare 'N', and Hell 'H'.
- The 'Enter Chat' Button in the battle.net waiting room is now bound to the 'Enter' key.
- Added the windows system buttons to the game window (MIN, MAX, CLOSE).
- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
- Added support for '-sndbkg' command line switch. This enables sound in background.
- Added support for '-nosound', '-window', and '-windowed' command line options.
Revised Skill balance for Player Character classes
Amazon
-Immolation Arrow - Increased radius of Explosion effect by 33% and Immolation effect by 50%.
-Immolation Arrow - Explosion effect damage increased by 20%.
-Immolation Arrow - Increased base duration by 33%.
Assassin
-Shadow Master - Increased resistance range per point from 5-80 to 5-90.
Barbarian
-Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%.
-Masteries - Changed critical strike chance from 0-25 to 0-35.
Paladin
-Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons.
Druid
-Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
-Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
-Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
Necromancer
-Blood Golem - Removed negative shared life effect (player no longer loses life when golem takes damage).
-Corpse Explosion - Increased base damage dealt from 60% - 100% to 70% - 120% of corpses health.
-Poison Nova - Increased base damage by 15%.
Sorceress
-Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
-Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall and 4% per point of Warmth.
-Hydra - Increased base damage by 15% per rank.
-Hydra - Increased base speed of Hydra projectile.
-Hydra - Reduced cooldown by 25%.
-Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
suerte
Finalmente, luego de una laaaaaarga espera, se levantó el Public Test Realm de Diablo II v 1.13 . Como el nombre lo indica, es un servidor para probar el nuevo parche y reportar posibles bugs.
Edit: No está de mas aclarar que esto es para los servidores oficiales de bnet, pero que probablemente, en algún momento lo veamos aquí en 3dg. Tampoco está de mas decir que lo de probablemente , en algún momento, es una opinión mia, que ningún administrador hablo en ningún momento acerca del parche 1.13 (asi que no empiecen a armar threads como: cuándo es el reset? - cuándo empezamos a jugar la versión nueva? etc , etc , etc. )
Aca el changelog en inglés del nuevo parche:
- Patch 1.13
--------------------------------------------------------------------------
A new Mystery has been revealed!
- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again,
that a series of new and challenging tests await you! The answer lies
within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil
to the Throne of Destruction...
Major Bugs
- Fixed an item dupe bug.
- Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater.
Minor Bugs
- Uber Mephisto now checks for both Uber Baal and Uber Diablo to be killed before spawning summoned minions (Before he would only check for Uber Baal).
- The game will no longer stop and then restart the game music after the window loses and then regains focus.
- Fixed an issue where the game window would minimize when running in windowed mode when it lost focus.
- Fixed an issue where the game window wouldn't center properly when it was created.
Specific changes/improvements
- Respecialization is now possible! Completing the 'Den of Evil' quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
- Increased the drop rate of high runes.
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
- Some rare drop items now have an orange color. i.e. Runes and items required for Uber Tristam.
- Modified the gold bank limit to be a flat cap not bound by level.
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Removed the requirements to create a hardcore character.
- Greatly reduced the explosion damage dealt by Fire Enchanted monsters.
- Uber Mephisto and Uber Baal's summoned minions no longer give experience.
- Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.
- Hellfire Torch Firestorm proc rate has been reduced to 5%.
- Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
- When creating a single player game, pressing the 'Enter' key now automatically creates a Hell difficulty game if possible.
- When creating a game, each difficulty button is now bound to a unique key: Normal 'R', Nightmare 'N', and Hell 'H'.
- The 'Enter Chat' Button in the battle.net waiting room is now bound to the 'Enter' key.
- Added the windows system buttons to the game window (MIN, MAX, CLOSE).
- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
- Added support for '-sndbkg' command line switch. This enables sound in background.
- Added support for '-nosound', '-window', and '-windowed' command line options.
Revised Skill balance for Player Character classes
Amazon
-Immolation Arrow - Increased radius of Explosion effect by 33% and Immolation effect by 50%.
-Immolation Arrow - Explosion effect damage increased by 20%.
-Immolation Arrow - Increased base duration by 33%.
Assassin
-Shadow Master - Increased resistance range per point from 5-80 to 5-90.
Barbarian
-Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%.
-Masteries - Changed critical strike chance from 0-25 to 0-35.
Paladin
-Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons.
Druid
-Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
-Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
-Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
Necromancer
-Blood Golem - Removed negative shared life effect (player no longer loses life when golem takes damage).
-Corpse Explosion - Increased base damage dealt from 60% - 100% to 70% - 120% of corpses health.
-Poison Nova - Increased base damage by 15%.
Sorceress
-Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
-Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall and 4% per point of Warmth.
-Hydra - Increased base damage by 15% per rank.
-Hydra - Increased base speed of Hydra projectile.
-Hydra - Reduced cooldown by 25%.
-Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
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Leandro- Intendente de la comuna
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Re: Parche 1.13 para D2
Lo más importante q veo.. Hay respec :O
Le bajaron la caña a los hammers
Le bajaron la caña a eso de lvlear a los lvl bajo con los respawns de los uber.
Si el corpse explotion del necro era cebado... ahora... :O
Le bajaron la caña a los hammers
Le bajaron la caña a eso de lvlear a los lvl bajo con los respawns de los uber.
Si el corpse explotion del necro era cebado... ahora... :O
Wallit0- Cantidad de envíos : 927
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